En affär full av möbler och ingenstans att vila



Nu är praotiden slut! Både skönt och tråkigt.. skönt eftersom jag slet varje dag så hela jag blev så trött att jag inte orkat plugga någonting till provet .. inte för att jag brukar plugga i god tid heller, men tänkte förbättra mig lite... tråkigt eftersom skolan börjar nästa vecka, och om man röknar bort den långa tiden man måste jobba i butiken, så avr det riktigt skönt och roligt. Jag fick dekorera, damma, bära, sortera, hänga upp lampor, göra sladdar (läskigt!), svara i telefon (läskigare!) och ... räkna kvitton, och hur mycket butikerna tjänat och kolla ifall allt var rätt .. zZZzzzzzzzZZz .. (inte läskigast, men tråkigast...)


Första headern! Innan bloggen startades.. vi var för lata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0