Godmorgon!

Tjolahej alla män- i- skor, haha väldigt fyndigt, som läser vår lilla blogg! <3

Det var uppgång idag för ungefär en timme sen för min lilla minibror fyller år, 11! Fasst han är inte speciellt stolt över att vara yngst så han har bestämt sig för att när det har gått ett halvår, då är han närmare sin nästa födelsedag, alltså trodde han att han fyllde tolv idag för han hade ju redan 'varit 11 i ett halvår', smart smart.. Det blir inte så många bilder från min sida förrän jag har pallrat mig iväg till min dator och städat upp där, Pappa har mixtarat med den så att jag inte ska kunna använda den förrän jag börjat städa, och på den här har jag inga bilder!

Jag har tyvärr ingen möjlighet att uppdatera i skolan tror jag! Men jag ska försöka, Och då ses vi när jag kommer hem! ;D

Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0