Hemma "Tidigt"!

Hej alla bloggläsare (med andra ord - ca 2 st. <3) Har just kommit hem från PRAO. Idag kändes det jättebra att jobba där, och alla är supertrevliga. Man lär sig verkligen jättemycket också! Skulle aldrig kunna gissa vad folk som jobbar i butik gör hela tiden... eller jo, om jag orkade bry mig att tänka på en sån onödig sak.. Men idag fick jag iallafall göra allt från att damma till att kedja fast tomten som står utanför dörren (så att ingen vill sno honom!) Nu ska jag iallafall pallra mig till min skolväska och tyvärr plugga.. även om det är en vecka kvar till prov! Men jag är en sån som inte precis börjar i god tid, och vill ändra på mina dåliga vanor!

Har också beställt hem lite smått och gott från H&M, men det får ni när jag får det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0