PRAO

PRAO - praktisk arbetslivsorientering... eller nåt. Det är vad jag har ägnat det senaste 9 timmarna åt! Gränsen är 7 timmar, men jag har väl stått och gjort inget i 2 timmar... Var tvungen att komma 2 timmar tidigare, så det gills inte låtsas vi! Jag praoar i en möbelbutik med urläckra möbler.. mitt jobb är väl att damma, fluffa kuddar .. haha, låter inte speciellt kul! Men jag fick vara lite på ekonomiavdelningen också, så det är ingen fara. Det var tillomed en tant som frågade mig om några möbler, och jag typ "Öh, du får fråga någon därborta.." .. hon såg rädd ut, eftersom jag är så läskig... (L) haha! Imorgon ska jag iallafall tillbaka dit, men då hopas jag att jag får göra någonting annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0