"Sov"-tajm!

Jadu.. nu när tisdagen är slut.. man har gjort allt man ska (utom läxor) så måste man tyvärr sova. Fasst imorgon har jag sovmorgon, så lite längre får jag sova, till skillnad från mina 7 timmar. Tyvärr så blir det ofta mer än sju timmar, och då försover jag mig.. min väckarklocka vill inte väcka mig! Använder mobilen.. så jag råkar ibland stänga av den i sömnen bara för att jag gör det varje dag eller nåt.. det går inte speciellt bra!

Även fasst man önskar att dagar och nätter var längre, så måste man tyvärr sova. Men lite House hann jag med innan! (Och nu ska jag göra massa fler saker. Så här blir det varje kväll...)


Hittar många fina bilder på Dr. Gregory House!

Sov godast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0